úterý 25. srpna 2015

Stardance vs TRX, Tae-bo a Jumping


Začaly tréninky soutěžních dvojic ve Stardance a s kolegou Ondrou pilně mapujeme pokroky známejch osobností. Řeknu vám, smekám klobouček před každým, kdo kývl na účast, aby se o pár týdnů později potil ve zkušebně při snaze držet tělo podle pokynů svých tanečních partnerů a tak, jak vyžadují pravidla – vypnout prsa, zatáhnout břicho, ramena dozadu a dolů, rozepjatý ruce, záklon, držet si pozici, do toho pro většinu absolutně neznámý kroky...jo a taky úúúúsměv! A bacha na ty záda, a teď uvolni kyčle a tenhle krok pravou dopředu, ne levou dozadu...drž rovný záda a záklon.....a teď švihni nohou dozadu.......

Sedím nebo stojím vedle kameramana, který zaznamenává trénink, šeptem se dohadujeme o kompozici a úhlech záběru, v duchu si sumíruju, co u téhle dvojice už mám natočený, píšu si poznámky, abych nezapomněla, na co se příště zeptat, s úžasem sleduju, kam kdo od posledního tréninku pokročil...a směju se, když zvukař Láďa se sluchátky na uších bezděčně vysouvá nohy podle povelů tanečních profíků.

Doma, taky se sluchátky na uších, skriptím natočené a směju se znova – některý repliky osobností, snažících se tančit nikoli, jako by je kousla tarantule, jsou vážně skvostný! A znovu si uvědomuju, jak těžký je učit se něco, co jste nikdy předtím nedělali.

O tom totiž taky něco vím....

Když jsem vloni na podzim začínala cvičit, při masírování bolavejch svalů jsem se utěšovala v tom, že příští rok v létě se tomu – samozřejmě vysportovaná, ohebná jak prut a vychrtlá jak chrt – budu jen smát. HA HA HA! Přibrala jsem 9 kilo svalový hmoty, při jumpingu nebo kardio běhání u třmenů TRX zamračeně sleduju poskakující břicho, pokud teda vůbec mám kapacitu sledovat cokoli jinýho, než svý nohy, který se zvedaj v ďábelskym rytmu songů Horkýže slíže nebo trance. Zatínám zuby při tae-bo, kdy se snažím balancovat v podřepu na špičkách, poskakovat do strany a dělat pěstičkou výpady s dopínat, dopííííínaaaat ty svaly, Jarko! A nahlas počítat, držet zatažený břicho, ramena dozadu a dolů.....

No jasněěě......

Možná mám výhodu v tom, že cvičim dýl, ale „moji“ VIP tanečníci se vlastně musejí cítit veeelmi podobně! Jedinej rozdíl mezi námi je ten, že nemám za zády kameru a Jarku s notýskem, nikdo se mě neptá, jak jsem se cítila při pokusu o up and down planking na 30sec, proč jsem si pořídila na cvičení ty spidermanovský legíny z MMA shopu...a nikdy nebudu předvádět svý pokroky v přímym přenosu v telce a s napětím čekat, jak výsledky mé tvrdé dřiny ocení porota a diváci.

Takže až na nějaký ty drobnosti jsme na tom vlastně podobně, a já se rozhodla, že od září ještě přitvrdím, abych se dokopala k viditelnýmu pokroku krom toho, že se dobře cítím.... a až bude, ukážu ho!

Heh, hlavou mi lítaj patetický výkřiky jako „Spřízněni volbou“ a tak podobně, ale o tom to není, to dá rozum.

Prostě pracuji jako součást veeelkýho týmu Stardance, jsem na to hrdá a neskutečně mě to baví. A nám všem držím palce – tanečním párům, ať dojdou nejdál....a sobě, ať se nám s klukama a holkama podaří natočit krásný materiály, po jejichž shlídnutí si neřeknete nic menšího, než „Wow, ten/ta je ale sakra dobrej/dobrá, budu fandit.“

a teď pardon, klušu na taebo a pak mě čeká natáčení...a pokaždý, když někdo z VIPek zavtipkuje na téma „nezafixoval jsem si ani základní kroky,“ vzpomenu si na sebe a svý snažení na třmenech, trampolíně nebo podložce...a vyšlu k němu povzbudivý tichý „kdybys věděl, jak ti rozumím, ale dáš to!“


Tak ahój a držte palce mně i jim.


Žádné komentáře:

Okomentovat