neděle 6. ledna 2013

Džíny velikosti 14, moje nedělní radost

Možná by někdo ocenil příspěvek, který přinese poznání, rozuzlení, nový pohled, nečekaná fakta nebo inspiraci. Jenže pro mě je dneska největší radostí fakt, že jsem oblékla a bez problémů zapnula džíny, přivezené kdysi z Londýna a pohozené tři nebo víc let v šuplíku modré komody.

Protože jsou velikosti 14, která pro mě v tu dobu znamenala výzvu stejného významu, jako například pro Béma vrchol Mount Everestu. No dobře, to neni dobrý příměr......ale nic lepšího ze mě nevypadne, takže:

Pokud máte prdel velikosti více než velké, malé džíny jsou tabu. Kupujete si je proto, aby vás tahle investice dokopala k tomu, že povzdychnete, vyházíte z lednice majonézu, punčový dort a čokoládu, koupíte si v nejbližším fitku permici, ve sportovních oděvech tepláky a boty, napíšete na Facebook nebo Google + status typu "Začínám cvičit, achjo" necháte se pár dnů chlácholit soustrastnými či povzbudivými komenty od více či méně tlustších kamarádek...a pak se kouknete na ty vysněné džíny a jdete do toho.

Nenávidíte pach potu v posilce, nenávidíte svého trenéra, který (hajzl jeden hubená a nařachaná!) vás nutí dělat to, co byste dobrovolně nedělali, vidí vás, zpocenou a zarudlou, jak se zmítáte na karimatce jako rypouš, nepolituje vás a naopak vás nutí cvičit dál. Mele něco o endorfinech a zdraví, a vy skřípete zuby a před očima máte vidinu celého čokoládového dortu, který byste schlamstli hned teď, aby ten namistrovanej holomek viděl! Zvládnete tuhle torturu ještě párkrát, než zavolá kámoška, která vás polituje a s níž se shodnete na tom, že krása je uvnitř a když to chlapi nevidí, jsou to hajzli a dobře jim tak, protože nevědí, o co přicházejí, když vás nemilujou!

Jop, v tomhle sebeklamu jsem se točila docela dlouho.

Ne, nebojte, nebude následovat žádný monolog Vasilisy Přemoudré na téma "Jsi, co jíš......nepodléhej sebeklamu" a podobně. Literatury a diskuzí na tohle téma je dost a dost, teorií taky....a já jsem se naučila, že nejlepší je jít cestou, která vyhovuje mně osobně. Ne trenérovi, kámošce, mámě a příteli. Mně i s tím, že nikomu dalšímu ne. No a? Nejde o ně, ale o mně, žejo....

Takže poslední dva roky jdu svojí cestou a aniž bych při ní myslela na hubnutí, protože jsem měla dost starostí s tím, abych přežila bez práce a bez peněz, abych se naučila zastavovat čas a radovat se už v přítomnosti bez myšlenek na to, jak dopadne zítřejší porada anebo jestli mi zaplatí klient za odevzdanou práci, přišlo to samo.

A je to tu pořád.

Začla jsem se zužovat, což považuju za vedlejší a příjemný favour k tomu, co se mi povedlo získat - a ne, že by mi to někdo dal, spíš mi přišli do cesty noví lidé a nové věci a já se to naučila přijímat jinak, než s očekáváním "něčeho," prostě jen tak, s radostí. A jsem ráda.

Takže chápete, že když jsem se do těch džín oblékla, zapla je a koukla se do zrcadla, bylo mi celkem šumafuk, jestli je jejich střih in nebo out. Natáhla jsem si kozačky, pískla na fenu Sashu a šly jsme se ukázat světu.

Svět reprezentoval jeden mladík, šlehající si do žíly něco - pro něj - nezbytného, dva běžci na asfaltových cestách Riegrových sadů, cca šest psů různého vzrůstu a rasy, kteří přiběhli a pokoušeli se Sashe očichat koncový otvor (nedala se a sedla si na chodník s ohrnutým horním pyskem) a jejich páníčků a paniček, kteří oslavovali nedělní poledne cigaretkou a pokecem. A jedna mírně dezorientovaná stará dáma, kterou jsem navigovala do Polské ulice.

Takže svět měl své starosti i radosti a moje exhibice vyšla naprázdno, možná si říkáte.

Ale ne.

Mně to stačilo ke štěstí.

Fakt.
.
.
.
.
.
.
.
a teď mám na sobě tepláky a jdu si zacvičit. Ne proto, že bych měla, ale proto, že chci. K těm džínám by se mi totiž moc líbilo jedno přiléhavý černý triko, který končí těsně pod pupíkem. 

A protože utratit padesát litrů za abdominální plastiku umí kdejaký jelito, my frajerky si to bříško radši vycvičíme ;-)
.
.
.
.
.
a aby to šlo lehčeji, co jinýho si k tomu pustit, než AC/DC..?!



Žádné komentáře:

Okomentovat