pondělí 28. října 2013

Piána na ulici

prostě si kráčíte s kávou v ruce po Míráku.....a najednou zaslechnete krásnou melodii, jdete za ní....a u laviček objevíte piáno, za kterým sedí pán v zimní bundě a špinavými prsty hraje Yesterday v jemně jazzový úpravě.

A vy si sednete, popíjíte kávu, mhouříte oči a usmíváte se, protože vám to spojení volnýho pondělka, krásnýho počasí a hudby dělá radost.

O tu jde především.


Seděla jsem na tý lavičce, usrkávala kávu a vedle mě pán, který něco pro sebe říkal, aby se později ukázalo, že mluvil na mě, hluchou jak poleno (no co cooo, mám od třinácti tinnitus a smát se mrzákovi je hnusný!)...

..a nakonec jsme probrali Gočárovy domy, Plečnikův kostel na Jiřáku, Sváťu Karáska, počasí, underground...

...a k pianistovi bez domova se přidal jeho kamarád na kytaru (vedle piána je na Míráku k dispozici i ta), a do dialogu na téma "underground je věčný a umění nám obohacuje životy" nám oba pánové stylově zahráli Život je jen náhoda.
.
.
.
.
.
.
nemyslím si, že život se nám náhodně přihodil, nevěřím na náhody, ale sedlo mi to náramně!
.
.
.
.
.
.
až půjdete kolem piána na ulici, zastavte se na chvíli.....
.
.
.
.
.
.
a přeju vám radostný zbytek dne!


1 komentář: